Adószám 18095575-1-41 | Bankszámlaszámunk: 10300002-10631840-49020019 (MBH Bank)
Szerző: Admin
Megosztás

Alapítványunk munkatársai egy csapatépítő tréning keretében ellátogattak a nagyszabású „Woodstock megálló” fesztiválra Lengyelországba. A látogatás során napi 600 főre készítettek ételt.

_MG_1173   _MG_0959

Csomagok a kisbuszban, irány Lengyelország! Kis csapatunk július elején kilátogatott a lengyel Woodstock fesztiválra, Kostrzyn Nad Odraba. A város közvetlenül a lengyel-német határ mentén, az Odera folyó partján fekszik, a Warta torkolatánál.  A „Woodstock megálló” Európa legnagyobb open-air fesztiválja, melyre akár 400 000 ember is ellátogat egész Európából. A rendezvény ingyenes, és a fellépőknek köszönhetően rendkívül népszerű is.

_MG_1623-Edit   _MG_0027

A Woodstock fesztivál egy állomása annak nagyszabású programsorozatnak, melyet a Krisna-hívők 22 éve csinálnak Indradyumna Svami vezetésével. Az India Fesztivál elnevezésű nyári eseménysorozat végigjárja a Balti-tengerpart üdülővárosait, ahol zenés felvonulások során hívják meg az embereket az esténként megrendezésre kerülő fesztiválprogramokra. Az első osztályú művészek által bemutatott színpadi program évről évre megújul, és színvonalas műsorszámai között minden korosztály megtalálja a számára érdekes előadást. E programsorozat egyik állomása a kifejezetten fiataloknak szervezett Woodstock fesztivál, melynek egy szeletét képezi „Krisna Békefaluja”, ahol napközben kulturális műsorokkal, jóga- zenei és meditációs sátorral, egész napos ételosztással, esténként pedig fergeteges koncertekkel várják a résztvevőket.

_MG_1029   _MG_0311

Látogatásunk alkalmával lehetőségünk nyílt belekóstolni ebbe a pezsgő forgatagba. Mi voltunk azok, akik a fesztiválon dolgozó önkéntes hívőket, a 600 fős személyzetet elláttuk friss élelemmel, profilunkhoz hűen főztünk, etettünk és etettünk.

_MG_0391   _MG_1186

Sok élménnyel gazdagodtunk: lenyűgöző volt látni az együttműködés e páratlan megnyilvánulását, mely szervezettségében olyan volt, akár egy hatalmas méhkas. Egy röpke hét alatt számtalan, itthon is hasznosítható szakmai tapasztalatot szereztünk, új ötletekkel gazdagodtunk, és végtelen sok kedvességben és szeretetben volt részünk, amit igyekszünk majd továbbadni munkánk során mindenkinek, akivel találkozunk.

_MG_9982   _MG_1579

A csapatunk vezetője Szanyi-Karl Attila (Bhakta Vatszala dász), tolmácsunk pedig Fekete Csaba volt, aki perfekt orosz nyelvtudásával egy kincs volt számunkra a zömében oroszok alkotta önkéntesek között.

Ilyen turné nincs több a világon, ez „Indradyumna Swami szíve”, amibe mindenki belefér! Egyszer, ha tudtok, ti is menjetek el megnézni!